امروز سوپرسل رسما اعلام کرد کسایی که از Bot و Mod و دیگر برنامه های جانبی برای تمام بازی های سوپرسل استفاده می کنند بن خواهند شد و البته نه بصورت موقت بلکه دائم بازی شان بن خواهد شد ! برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



سوپرسل همچنین اضافه کرد کرد که در آینده نزدیک اگر در سرورهای بازی خود متوجه شود کسی از بات یا مود (مانند xmod یا ربات) استفاده می کند بازیکن را بن خواهد کرد و تاکید دارد که جوانمردانه باید بازی کرد. این فعلا فقط در حد یک اخطار هست و هنوز در حال حاضر عملی نشده است اما مثل اینکه سوپرسل به راه حل پایانی یعنی بن کردن اتوماتیک افراد روی آورده است و سایت ما پیشنهاد می کند که به هیچ وجه دیگر از این برنامه ها استفاده نکنید البته این موارد فقط مربوط به بازی Clash Of Clans نیست و تمامی بازی های سوپرسل منجمله Clash Royale یا Hay Day یا Boom Beach را  شامل می شود.





همچنین شایع شده است که در همین سال میلادی 2016 آپدیت های جدیدی برای کلن وار منتشر می شود که احتمالا Clan War Tournament یکی از احتمالات قوی است که به بازی اضافه خواهد شد.


در این زمینه سوپرسل به بعضی از سوالات بیشتر پرسیده شده ، پاسخ داد :


+آیا اکانت هایی که قبلا از Mod و Bot استفاده کرده اند بن می شوند؟ خیر تنها اکانت هایی که از هم اکنون استفاده می کنند بن می شوند.

+آیا امکان بن شدن به اشتباه وجود دارد؟ هیچ سیستمی بدون اشتباه نیست و اگر واقعا چنین موردی گزارش شود سوپرسل اکانت بن شده را رفع بن می کند.

+آیا افرادی که گوشی روت شده یا جیلبریک شده دارند بن می شوند؟ خیر

+آیا افرادی که از BlueStack و سایر شبیه ساز های اندروید و iOS استفاده می کنند بن می شوند؟ خیر اما به شدت توصیه می کنیم از بازی به وسیله شبیه سازها خودداری کنید.

+چه زمانی افراد بن می شوند و این قانون اجرا می شود؟ الان در حال شروع مراحل اولیه هستیم و طی چند هفته آینده آغاز می شود.

+آیا همه اکانت هایی که افراد دارند با هم بن می شوند؟ خیر چند وقت طول می کشه تا هر اکانت کامل بن شود.


با این اخطار سوپرسل پیشنهاد می شود که استفاده از xMod و iMod و ClashBot و سایر نرم افزارهای مشابه بر روی اکانت اصلی خود ،خودداری کنید تا بن نشوید. ما وظیفه خود را برای توصیه انجام دادیم